نقش اصلی بازی Hellblade: Senua's Sacrifice مشخص شد | شهر ای تی | بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت

نقش اصلی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice مشخص شد

اخیراً جزئیات جدیدی در مورد شخصیت اصلی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط سایت گیم اینفورمر به اشتراک گذاشته شده است. این بازی در سبک اکشن بوده و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

داستان بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در حدود ۷۹۰ سال پس از میلاد مسیح و در جزیره Orkney (پیش از حضور Christians) روی می‌دهد که در سواحل اسکاتلند واقع شده است. مدتی پس از حضور وایکینگ‌ها، جمعیت سلتیک واقع در Orkney ناپدید می‌شوند و علت این رویداد مشخص نیست اما داستان بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice دلیل آن را توضیح خواهد داد.

یکی از اسرار موجود در این بازی در ارتباط با شخصیت اصلی آن یعنی Senua خواهد بود که اکنون کارگردان بازی، «تیمیم انتی‌انیادیز» (Tameem Antioniades) جزئیاتی را در ارتباط با آن اعلام کرده است:

آن‌ها الهه‌ای را اخیراً در انگلستان کشف کرده و تنها چیزی که در ارتباط با آن پیدا کرده‌اند یک کنده‌کاری برروی سنگ است که می‌گوید «به الهه Senua، ما نذر خود را ادا کرده‌ایم.» و هدایایی در آنجا پیدا شده است. هیچ چیز دیگری در مورد این الهه وجود ندارد و ما فکر کردیم که اسرار جالبی در ارتباط با آن وجود دارد، این الهه کیست و این نذر برای چه بوده است؟

در ادامه شاهد جزئیاتی از Senua خواهید بود که توسط مجله گیم اینفورمر منتشر شده‌اند:

Senua

مدل موجود از شخصیت  Senua یک مدل فوق پیشرفته از اسکن و motion capture است. یک شرکت صربی به نام «۳لچرال» (۳Lateral) اقدام به اسکن صورت بازیگر این شخصیت یعنی «ملینا یورگنز» (Melina Juergens) با استفاده از تکنولوژی انحصاری خود نمود. یورگنز به عنوان شخصیت Senua در بازی ایفای نقش می‌کند و او همچنین یکی از ویرایشگران ویدئوی استودیوی «نینجا تئوری» (Ninja Theory) است.

نقاشی صورت

مردم غیر سلتی انگلستان دارای طرح چهره مشخصی بوده‌اند و این دلیلی است که چرا به آن‌ها نام سلتیک داده شده است. مردم غیر سلتیک افرادی بوده‌اند که برروی صورت خود طراحی‌هایی را صورت داده و از آن در نبردهای خود استفاده می‌کردند، نظیر Mel Gibson در Braveheart گرچه دوره زمانی او صدها سال بعد بوده است. جنگجویان غیر سلتیک تحت نام رومی‌ها شناخته می‌شدند چون آن‌ها pictoral بودند؛ آن‌ها همچون بربرها بودند و در واقع در اغلب موارد لباس خاصی بر تن نداشته‌اند. مدارک موجود از این دوره زمانی پراکنده هستند و آن چیزی که طراحی نقاشی‌ها به ما نشان می‌دهند مشابه یک تاریخ از دست رفته است. استودیوی نینجا تئوری تصمیم گرفت تا از تصویر شخصیت Senua استفاده کند و آن را در چارچوبی قرار دهد تا این توانایی را به او بدهیم تا کنترل بدن خود را در اختیار داشته باشد. آقای انتی‌انیادیز اعلام کرد:

ما برداشتی از نقاشی صورت دادیم و سپس اقدام به ساخت الگوهایی بر روی کاغذ و اسکن نمودن آن نمودیم و در نهایت نتایج را بر روی او اعمال کردیم.

اگر با دقت به شخصیت بازی نگاه کنید شاهد طراحی‌های خاصی خواهید بود.

موه‌ها

موه‌های شخصیت Senua بخش قابل توجهی از او محسوب می‌شود و ریشه در تاریخ دارد. انتی‌انیادیز اعلام کرد:

آن‌ها حالتی را برروی موه‌های او قرار دادند تا برجستگی خاصی را به نمایش بگزارند.

موه‌های شخصیت بازی با سنگ‌ها و مهره‌های کوچکی تزئین شده‌ است که منجر به زینت بیشتر طراحی هنری و صراحت تاریخی است. آقای انتی‌انیادیز اعلام کرد:

آن‌ها طراحی و تزئین او را به‌گونه‌ای صورت دادند تا همه چیز بصورت یکپارچه نشان داده شود؛ ما این موضوع را در محوریت کار خود قرار دادیم چون او دارای شخصیتی تیره است که در طراحی بازی به ما کمک می‌کند.

Headpiece

Senua یک جنگجوری خشمگین است اما بزرگترین نبردهایی که او در آن‌ها حاضر بوده، جنگ‌هایی داخلی بوده‌اند. این شخصیت دارای یک بیماری روانی جنگاور است؛ او چیزهای مختلفی که سایر مردم قابلیت آن را ندارند، دیده و می‌شنود؛ این المان موجب می‌شود که در گیم‌پلی بازی بتوانید به‌خوبی به کاوش بپردازید اما headpiece او یک حالت فیزیکی محسوب می‌شود. انتی‌انیادیز اعلام کرد:

بخشی از این ایده مربوط به مزاحمت صداهای مختلف بر روی او است، او Headpiece خود را به عنوان یک محافظ می‌پوشد.

عبارت بربرها در مواقعی استفاده می‌شود که با مردمان وحشی روبرو باشیم اما سلت‌ها مردمی صنعتگر بوده‌اند چراکه در آن دوره زمانی شاهد جواهرات فوق العاده‌ای هستیم.

یقه پوشش‌دار

از خز چه حیوانی برای لباس Senua استفاده شده است؟ آقای انتی‌انیادیز اعلام کرد که از خز گرگ برای لباس این شخصیت استفاده شده است.

گل سینه

گل سینه‌ای که شاهد آن هستیم یک نماد قابل توجه از گذشته Senua است. انتی‌انیادیز اعلام کرد:

این یک پین جنگجو است که شبیه به یک شمشیر کوچک است که احتمالاً توسط Dillion به عنوان نمادی از یک جنگجو به او داده شده است.

Dillion نام معشوقه سابق Senua است که چیزهای بیشماری از او آموخته، این پین تنها یک یادگار فیزیکی نیست که او آن را بدنبال خود در اطراف بکشاند. انتی‌انیادیز گفت:

این گل سینه یک پین معمول برای زنان سلتیک محسوب می‌شده که همراه خود داشته‌اند اما وایکنیگ‌ها از آن‌ها بسیار خوششان می‌آمده و دست به تصاحب آن‌ها زدند؛ پس در نتیجه وقتی یکی از جنگجویان وایکینگ را برروی تلویزیون خود دیدید، شما یکی از این گل سینه‌های زیبا را نیز مشاهده خواهید کرد که معنی بسیاری برای زنان دارند.

طراحی این گل سینه‌ها بسیار جالب و اسرار آمیز بوده‌اند.

به‌نظر می‌رسد که سه، یک نماد در قبیله سلتیک محسوب می‌شود، آن‌ها واقعاً نمی‌دانسته‌اند که معنی آن چی است یا چرا انقدر به آن اهمیت می‌دهند. واقعاً سخت است که تمامی این چیزها را معنی کنیم چون سلتیک‌ها چیزی را نمی‌نوشته‌اند یا اگر هم نوشته‌اند در گذر زمان از بین رفته‌اند اما این چیزها نمادی از ابدیت توصیف شده‌اند یا وقتی مسیحیان با نمادهای سلتیک و کافران مواجه شدند با یک سه‌گانگی روبرو شدند اما این به معنی آغازی بر چند دستگی نیست، این به معنی چیزی است که ما واقعاً معنی آن را نمی‌دانیم.

شمشیر

شمشیر Senua از اهمیت زیادی در نبردها برخوردار است اما بازی چندان در سبک اکشن و بازی‌هایی که پیش از این توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته شده‌اند محسوب نمی‌شود. او از شمشیر خود در نبرد با وایکینگ‌ها استفاده می‌کند اما مراحل بازی با قابلیتی نظیر استفاده از شمشیر توسعه نیافته است. او همیشه شمشیر خود را در نقطه‌ای خاص از داستان بازی از دست می‌دهد و به‌جای آن از یک خنجر جایگزین استفاده می‌کند؛ آیا این یک hellblade افتخاری محسوب می‌شود؟ الزاماً نه. انتی‌انیادیز اعلام کرد:

من فکر می‌کنم که این خنجر یک Hellblade برای او محسوب می‌شود. در داستان بازی وجود شمشیر اهمیت زیادی همچون شمشیر Heavenly ندارد.

کیسه

چه چیزی در درون کیسه قرار دارد؟ خوب پاسخ، سر Dillion است. Senua اعتقاد دارد که سر شامل روح مرده است و او آن را به عنوان نمادی از عشق از دست رفته خود برداشته است. این یک توتم ترسناک است اما بخش نگران کننده آن این است که:

سری که در اختیار شخصیت بازی قرار دارد کامل نیست (در این نقطه از بازی که در دست ساخت قرار دارد.) اما زمانی که با نسخه تکمیل شده آن روبرو شوید ممکن است نفس را در سینه حبس کنید.

آینه

آینه Senua تنها برای بررسی نقاشی Pictish نیست؛ این آیتم‌ها نقش اساسی را در آن بازه زمانی داشته‌اند که نوعی از Hellblade محسوب می‌شوند. انتی‌انیادیز اعلام کرد:

آن‌ها نوعی از حالت جادویی محسوب می‌شدند، آن‌ها از شیشه و نقره، مانند آینه‌هایی که اکنون در اختیار دارید ساخته نشده‌اند. آن‌ها از آهن جلا داده شده ساخته شده‌اند پس در نتیجه انعکاس سخت و مبهمی داشته‌اند. Druids از آن‌ها برای دیدن دنیای دیگر استفاده می‌کردند و به‌ عنوان یک آینه واقعی سلتیک محسوب می‌شوند.

تارتان (نوعی پارچه)

انتی‌انیادیز اعلام کرد:

تارتان یک پارچه خیلی قدیمی است. نمونه‌هایی از این نوع پارچه وجود دارد که ۸۰۰ سال سن دارند.

نوع فابریک سفارشی سازی شده‌ای برای Senua طراحی شده که براساس نوع باستانی آن بوده است. «دومینیک ماتیوز» (Dominic Matthews)، مدیر تولیدات استودیوی نینجا تئوری اعلام کرد:

اگر درست به‌خاطر بیاورم، یکی از اعضای تیم سازنده به سگ خود اجازه داد تا برود و به شکل دیوانه‌واری آن پارچه را تکه تکه کند تا بتوانیم نگاه بهتری به تکه‌های خرد شده آن داشته باشیم.

کفش‌ها

مسیری که در پیش‌روی شخصیت Senua قرار دارد، او را به سرزمین‌های دشمن کشانده و بازیکنان زمانی را به راه رفتن سپری خواهند کرد، در نتیجه استودیوی سازنده توجه بیشتری به پوشش کفش‌های او داشته است. انتی‌انیادیز اعلام کرد:

پوشش این کفش نوعی چرم احاطه شده با گل سفت است. طراحی گل سفت شده به گونه‌ای بوده که با پوشش چرم کفش ترکیب شده است.

همانطور که در بالا اشاره شد Hellblade: Senua’s Sacrifice در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Analytics