فیسبوک رقیب یوتیوب به نام Watch را عرضه کرد | شهر ای تی | بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت

فیسبوک رقیب یوتیوب به نام Watch را عرضه کرد

فیسبوک ساعاتی پیش از راه اندازی پلتفرم جدیدی خبر داد که می تواند برای یوتوب رقیب قدرتمندی ظاهر شود. این پلتفرم Watch نام دارد و قرار است که به زودی هم از طریق دسکتاپ، هم موبایل و اپلیکیشن های اسمارت TV در دسترس کاربران قرار بگیرد.

درست مثل یوتوب پلتفرم واچ هم تولید کنندگان محتوا را هدف گرفته، و ناشرانی که می خواهند این محتوا را برای جامعه ای فعال از مخاطبین به نمایش بگذارند. به گفته فیسبوک واچ محتوای گسترده ای را در بر خواهد گرفت، از فیلم های جدی تا کمدی و حتی نمایش زنده مسابقات ورزشی.

مضاف بر این بعضی از شوهای به نمایش درآمده در این پلتفرم مستقیما توسط خود فیسبوک سرمایه گذاری می شوند که از جمله آن ها می توان به برنامه سریالی Returning the Favor، ساخته Mike Rowe اشاره کرد. اما به طور خلاصه وار می توان گفت که محتوای واچ شامل موارد زیر خواهند بود:

  • نمایش های زنده ای که مستقیما با طرفداران ارتباط برقرار می کنند
  • نمایش هایی که جوامع مختلف و طرفداران را درگیر خود می کنند
  • نمایش هایی که از داستان سرایی پیرویی کرده و تم مشخصی دارند
  • رویدادهای زنده ای که موجب گردهمایی جوامع مختلف می شوند

به گفته فیسبوک پلتفرم واچ و بخش Shows آن به زودی در اختیار جمع کوچکی از کاربران آمریکایی قرار می گیرد، اما کاربران کشورهای دیگر هم به مرور زمان به آن دسترسی پیدا می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Analytics