تک آرت مدلی از پورشه ۹۱۱ توربو با نام GTstreet را معرفی کرد

0

تیونر (TechArt) از محصول جدید خود با نام (GTstreet R) رونمایی کرد که به عنوان پرچمدار جدید مدل‌هایی شناخته می‌شود که بر اساس پورشه ۹۹۱ توربو و توربو S ساخته شده‌اند.

بدنه‌ی محصول جدید تک آرت در حقیقت نمونه‌ی بازنگری شده‌‌ای از بدنه‌ی استاندارد پورشه ۹۱۱ توربو بوده و بهینه‌سازی‌های آیرودینامیکی بر روی آن صورت گرفته است، تغییرات اعمال باعث ایجاد نیروی رو به پایینی به میزان ۳۲۱ کیلوگرم در سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌شوند.

سپر جلوی خودرو از جنس فیبر کربن ساخته شده است و به یک اسپویلر جلوی جدید که از نوع فعال است مجهز شده تا جریان هوای عبوری از رادیاتورهای خنک کننده‌ی آب و روغن بهبود پیدا کند. طراحی مجراهای مرکزی هوا نیز سبب بهبود آیرودینامیک خودرو و کاهش ضریب درگ شده‌اند. فلاپ‌های نصب شده بر روی سپر جلو نیز به صورت همزمان وظیفه‌ی فراهم کردن نیروی رو به پایین و کاهش ضریب درگ را بر عهده دارند. باله‌ی عقب کربنی این خودرو نیز از نوع فعال است و به صورت خودکار بالا آمده و در صورت قرار گرفتن خودرو در وضعیت (Performance) زاویه‌ی آن به میزان ۱۵ درجه تغییر می‌کند.

cb5a272a-d42f-4a10-a090-5effd8048d5b

تک آرت برای پورشه (GTstreet R) طیفی از قدرت‌های مختلف را برای پیشرانه در نظر گرفته است که در مقایسه با ۹۱۱ توربوی استاندارد بیشتر هستند. نخستین کیت افزایش قدرت، قدرت خودرو را به ۶۰۰ اسب بخار می‌رساند. کیت دوم، قدرت را تا ۶۴۰ اسب بخار افزایش می‌دهد و شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو را به ۲.۷ ثانیه کاهش می‌دهد و ثبت شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر را نیز تنها در ۹.۲ ثانیه میسر می‌کند. کیت بعدی نیز که از اوایل سال ۲۰۱۷ ارائه خواهد شد، قدرت خودرو را به ۷۲۰ اسب بخار خواهد رساند و برای کسانی مناسب است که خواهان خودروی سریع‌تری باشند.

بر روی شاسی این خودرو رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی آلومینیومی سوار شده‌اند و مشتریان امکان سفارش سیستم تعلیق (varioPlus) به همراه اتصالات (PDDC) و همچنین سیستم تنظیم ارتفاع (Noselift) را خواهند داشت. این سیستم می‌تواند ارتفاع خودرو را تا ۶۰ میلیمتر افزایش دهد. سیستم اگزوز اسپرت جدید نیز به سوپاپ کنترلی با کنترل بادی به صورت دائمی مجهز شده است که سبب کاهش فشار برگشتی به پیشرانه در شرایط مختلف می‌شود.

391a4edd-ae93-4cc0-ac4e-bc9caeed3bc7

کابین این خودرو نیز در دو نوع مختلف قابل سفارش است که با نام‌های (Exclusive) و (Clubsport) شناخته می‌شوند. نخستین کابین با نام اکسکلوسیو مجهز به بهترین نوع چرم و دوخت است در حالی که در کابین مدل کلاب اسپرت از چرم آلکانترا، رول بار، اتصالات شش نقطه‌ای و نوارهای مخصوص درب استفاده شده است. در هر دو مدل بر روی داشبورد، کنسول مرکزی، پوشش سقف، آفتابگیرها و تودری‌ها از پوشش چرم آلکانترا استفاده شده است و به صورت سفارشی نیز امکان انتخاب چرم آلکانترا در کنار تزئینات فیبر کربنی وجود دارد.

پورشه GTstreet R جدید تک آرت ترکیبی از توانایی‌ آیرودینامیکی مدل GT3 RS با سرعت بالای مدل ۹۱۱ توربو است که برای مشتریان خاصی طراحی شده است که نمی‌توانند تا زمان آمدن پورشه GT2 RS جدید صبر کنند

4f9421df-f7c7-4c30-8ccb-ebc02b027fcc

8c925522-a3f3-4121-979b-9e52fefbb41d

9f2fcaf0-9f5b-4061-a42c-12c783d6922d

81d9ff13-1da5-4d88-8e33-e94ed6325069

89a70af3-bf42-4b40-b506-44f01bf06c5e

297f98be-4a01-4cf5-8552-d130c6d7753a

302f6891-65bc-4774-b53c-ac9e7a2c948a

766ec286-2c90-4b82-a588-821c9b1b71a4

825bef1e-2f5a-47b6-96c9-d82c131f0d9f

665099ac-9a39-46af-87de-d55b10f332fb

ad65d208-9f61-4193-8bed-5d56b5040880

d2d073d3-2b17-492b-80a9-156b28deaf66

منبع : کارکلوب

Leave A Reply

Your email address will not be published.